Felanmälan
Vitvaror
Vid fel på vitvaror i bostaden kontakta er vitvaruleverantör direkt.
BHS Hushållsapparater:
- Allmänna frågor - 08-7341200
- Service - 0771-112277
Uppge alltid vad felet är samt namn, adress, telefon, produktnummer.
TV, telefoni och internet
Vid problem med TV, telefoni eller internetanslutning, se fliken “TV, telefoni, dator” i lägenhetspärmen. Finns där ingen lösning så kontaktas Telia på telefonnummer 020 - 20 20 70.
Hiss
Vid fel på hissen kontakta KONE på 0771-500000.
OBS! Om dörren inte stängs igen, rensa golvskenan på ev. grus och testa igen innan ni ringer KONE.
Allmänna fel på fastigheten
Vid icke akuta fel på fastigheten kontaktas styrelsen, havsvyn@outlook.com. Vid akuta fel, se jour nedan.
Credentias Kundservice
- E-mail: kundservice@credentia.se
- Telefon: 0176-282002
- Telefontider: vardagar 08:00-16:00, lunchstängt 11:00-12:00
Jour
Vid akuta jourfall efter öppettiderna kontaktar ni Sweax AB på telefon: 08-564 216 71
Jour bör endast kontaktas vid dessa tillfällen:
Vid fel eller haveri där det finns risk för följdskador (exempelvis vattenläckage).
Vid andra brådskande fall, exempelvis om värmeanläggningen inte fungerar vintertid.
Observera att jourutryckning för icke akuta fel, debiteras den som anmält felet (t.ex. stopp i avloppet), som då blir betalningsskyldig.